Volgers

dinsdag 9 mei 2017

Verrassing - Surprise

Goedenavond bloggers kijk nou eens wat ik vandaag
 door de brievenbus kreeg.
Deze prachtige orchideeën stans heb ik van Sylvia den Butter  gekregen.
Waarom????? dat vroeg ik me ook af en toen zag ik in de brief omdat 
je altijd zo trouw mijn blog volgt en goede reacties geeft en dat doe 
je al jaren.
Kijk ook maar eens op haar blog ze maakt mooie kaarten en dan 
zou ik zeggen volgen want je ziet wel je weet het maar nooit 
wat je opgestuurd krijgt zomaar.
Sylvia heel erg bedankt en maak binnenkort een mooie kaart ermee
[ denk ik ].


Good evening bloggers look what came true the mailbox today.
This gorgeous  orchid die that I have resieved from Sylvia den Butter.
Why???? you ask that was what I ask myself than I read the
letter, because for years you faithfully follow my blog and leaves 
always such good comments.
Look at her blog she makes beautiful cards and than I would say 
follow her blog you never know what came true the mailbox.






14 opmerkingen:

Marian zei

Wat SuperLief!!!!

Margreet zei

Wat een lief gebaar van haar!
xxx Margreet

Janny's Cards Creations zei

Wat leuk en lief van haar.

marja zei

Dat is leuke post. wat een verrassing, maar heel terecht hoor. Geniet er maar lekker van. Groetjes marja

Suzan zei

Wat leuk zeg! Daar kan je mooie kaartjes mee maken!
Groetjes Suzan

Beebeebabs zei

That's very nice!!!

Jackie T zei

Hi Karin this is a lovely gift. Take care. Hugs Jackie

Bunny zei

Good for you! How fun!

Fikreta zei

Thats so kind. And that die is so nice. Enjoy!

Margo zei

Wat leuk is dit zeg ! Dat is altijd fijn om zo een leuke verrassing te vinden tussen de post die meestal toch maar saai is ! Ik ben al benieuwd wat je ermee gaat maken !

Anoniem zei

Leuk om zo verrast te worden, heel attent van haar!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Sylvia zei

Wat een leuke verrassing,Karin.Bedankt voor je lieve blogpost.Graag gedaan,hoor.Dik verdiend.

Groetjes,Sylvia.

crafty-stamper zei

Very nice gift-love happy post
Carol x

Martha zei

Hoi hoi Karin,
dat is zeker een verrassing en wat lief zeg!!!
Liefs van martha