Volgers

woensdag 29 juni 2011

Award

Deze Award heb ik gekregen van Nadine,
neem maar eens een kijkje op haar blog, ze maakt namelijk
hele mooie kaarten met verschillende soorten design papier.
Dank je wel Nadine.

Nadine has given this Award to me,
take a look at her site, she makes beautiful cards
with different design papers.
Thank you Nadine


Ik geef deze Award door aan iedereen, want ik kan niet kiezen
er zijn zoveel mooie blogs,
dus pak deze award en zet hem op je blog.
Hier en hier kun je kijken voor de 8 dingen die ik leuk vind en vond.

I give this award to everybody, because I don't know
who to give, there are so many beautiful blogs,
so take this award and put it on your blog.
Here and here you can't found what I like and did like.

3 opmerkingen:

Elise zei

Gefeliciteerd met je award en bedankt voor je award! Ik heb em al op mijn blog staan!
Groetjes Elise

Unknown zei

Proficiat met je award Karin! Groetjes, Ira

Frosien zei

Gefeliciteerd met je Award en je huwelijks kaart is mooi geworden Karin.. Groetjes Frosien