Volgers

woensdag 25 mei 2011

Strawberries

Nou goedemorgen we hopen maar dat we vandaag reactie's
kunnen geven om deze tijd nog niet.
dus dat wordt heeeeeeeel veeeeeeel  inhalen de laaste dagen.
Maar zoals je weet ik kom bij iedereen langs en ik geef op
iedere kaart een reactie.

Vandaag weer een copickaartje.
Deze is voor de challenges;
Delicious Doodles; let the sun shine
nou als de zon schijnt denk ik aan aardbeien heeeeeeerlijk.
Dit is wat ik heb gemaakt en ik
 hoop dat jullie hem weer leuk vinden.


Well goodmorning we hope we can give comments today,
not on this moment.
So thats a lottttttttttt to catching up todo,
but you know I come to everybody an give
comments on each card you have made.

Well today again a copic card.
this is for two challenges;
Delicious Doodles; let the sun shine,
well I think on strawberries when the sun shines,
deliciousssssssssssss.
This is what I have made, I hope you like it.



Materialen;
3d kit, bloem 2 flp 006 & flp 007 [ nellie snellen ],
create a shape [ avec ], strassteentjes [ art talent ], cb,
embossing stencil bloom [ crafts-too ], organzalint,
scrappapier [ art talent ], eyelets.

Stempel;
text op de pc gemaakt, images [ beccy's place ]

Copics;
R00-35-27- G14-99- YG23- E31- 57- 29










19 opmerkingen:

Babette zei

Mooi kaartje Karin, de zon gaat hier spontaan schijnen.
Groetjes Babette

Elise zei

Prachtige kaart weer, Karin!
Leuk gedaan zo met die aardbeien...

Ik heb trouwens gelezen dat Firefox geen problemen geeft met Blogger, misschien iets om naar over te stappen? Ik heb ook firefox en dat werkt prima!
Groetjes Elise

Linda zei

wat een leuk kaartje, die aardbeien zien er heerlijk uit
gr linda

cristel zei

l leuk kaartje heb je weer gemaakt
grtjs

miriam zei

Dag karin

Mooie kaart ziet er lekker uit zo ,daar krijg je gewoon zin in aardbeien van.

Ik had dit probleem ook maar dankzij de tip van carine kan ik er weer op.
Als je inlogt moet je alleen je inlog en wachtwoord invullen en niet de optie 'onthouden'aan vinken . Die moet je dus uitlaten staan.
Nu lukt het me wel

bedankt voor je deelname aan dcl

gr miriam

Donna Heber zei

Hi Karin,

I love your strawberry card. I haven't been able to leave you comments due to issues with Blogger.

Tinie zei

Weer heel iets anders, maar wel erg mooi!!!

Groetjes Tinie

Angèle zei

Gaaf, zomers kaartje Karin. Doe mij er maar een lekkere portie roomijs bij ;)
Leuk dat je weer meedoet met DCL.

Groetjes, Angèle

Marian zei

Leuke lekkere kaart!

Sieta zei

Mooie kaart Karin.
Lieve groetjes Sieta

Unknown zei

Oh wat een heerlijke kaart, aardbeien! Wie is er nou niet dol op? Ik in elk geval wel en ook op jouw kaart, die ziet er weer super uit! Groetjes, Ira

Kathy Bradley zei

Hi Karin,
This is the yummiest card! I love strawberries each and every way I can get them, on cake, on ice cream, chocolate, etc.! Your card is very pretty and your strawberry images displayed and detailed perfectly - as always. Although, now I am going to have to go the grocery store for some strawberries ASAP!!!

Liefs Ineke zei

Wat een mooie kaart heb je weer gemaakt karin.

Groetjes van Ineke

Ruthie zei

What a great project. Love the design!

Thanks for joining in with Delicious Doodles

Rx

Martha zei

Hallo Karin,
gelukt zoals je ziet...
mooie kaartjes heb je weer gemaakt!
Groetjes van Daatje

Vicky zei

Another gorgeous card sweetie I soooooo love strawberries they are one of my favourites. Your colouring is fabulous hun.
Take care sweetie.

Lotsa hugs Vicky xxx

Saskia zei

Oooh.... wat een heerlijke kaart, super!!!
Fijn om je werk bij Delicious Doodles te zien, dank je! :)

Groetjes, Saskia

anja curvers zei

Ja wat past er nu beter bij zonneschijn dan aardbeien, leuke kaart hoor. Bedankt voor het meedoen bij DCL.

Ellen zei

Leuke uitwerking van de schets Karin!
Bedankt voor het meedoen met DCL.

Groetjes Ellen