Volgers

zaterdag 26 juni 2010

Stamp I Won

Hallo allemaal,
je zult het niet geloven maar ik heb een prijs
gewonnen , een stempel van whiff of joy van de
nieuwste serie.
Ik had op deze kaart een reactie gegeven die gemaakt is door.

Jorunn

Ik ben hier ontzettend blij mee en ik moest toch wel
een traantje weg doen.
Dit is mijn eerste prijs die ik ooit heb gewonnen,
Dus ik ben daar heel erg blij mee.
Ik heb er geen woorden voor.

This is my first price ever, and I'am very happy with it.
I have given a comment on this card




Hier kun je de nieuwe stempels vinden.

5 opmerkingen:

Marian zei

PROFICIATPROFICIATPROFICIATPROFICIATPROFICIAT
IKWISTHETWELIKWISTHETWELIKWISTHETWELIKWISTHETWELPROFICIATPROFICIATPROFICIATPROFICIATPROFICIAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Elizabeth zei

Gefeliciteerd met je prachtige stempel!! Jij boft maar. Ik heb hem ook besteld.

xxxtglxxx zei

Well done on winning your prize! :) Thats great! Nice image, very well coloured, and some very beautiful embellishments. The border lace stamp is lovely xx

rieky zei

HARTELIJK GEFELICITEERD
MET JE PRIJS
HET IS EEN LEUKE KAART

Angela zei

Oh this is so beautiful!!! I love this card and the vintage feel you created!! Gorgeous!!
Hugs:)
Angela