Volgers

woensdag 12 september 2012

Reminder Post

Goedemorgen bloggers vandaag geen kaart van mij.
Ik wilde jullie eraan herinneren dat er nog steeds een
challenge is bij ds4j 
"Celebrate the colours of Spring"
Kom en doe gezellig mee je hoeft niet persé aan digi
van ds4j tegebruiken maar als je het doet is dat heel fijn.


Good morning bloggers no card from me today.
I want to remind you that there is still a challenge
"Celebrate the colours of Spring" at 
DigiStamp4Joy hope you all join in you don't have to use
a digi from DS4J but if you that is great.


2 opmerkingen:

Martha zei

Hoi hoi Karin,
wat een leuke reactie was dat op mijn berichtje hahaha
Groetjes van Daatje

Unknown zei

Hè? Jij bent anders altijd zó actief, sta er altijd van versteld dat jij iedere dag iets maakt! Ik zou niet weten hoe ik dat voor mekaar zou moeten krijgen, vind 't knap van je! Groetjes, Ira
irascreacorner.blogspot.nl